Porachunki Podatkowe

Porachunki Podatkowe

Podatki wpływają na Twoje życie!

W pewnym momencie stajesz się podatnikiem. Czy tego chcesz czy nie. Możesz kontrolować ten wpływ, aby nie był szkodliwy!



sobota, 17 lipca 2010

SPRZEDAŻ CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH A AKCYZA

Sprzedaż części samochodowych nie podlega opodatkowaniu podatkiem akcyzowym.

Zakup na terenie Polski zdekompletowanych samochodów osobowych z przeznaczeniem na części sprowadzanych z krajów Unii Europejskiej nie podlega opodatkowaniu podatkiem akcyzowym.

W wykazie wyrobów akcyzowych, określonych w załączniku Nr 1 do ustawy o podatku akcyzowym nie wymieniono części samochodowych. Zatem obrót częściami samochodowymi na terytorium kraju nie podlega przepisom ustawy o podatku akcyzowym.

Tak uważa Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie (interpretacja indywidualna z dnia 29 maja 2009 r.

Więcej szczegółowych informacji na ten temat otrzymasz pisząc do mnie: porachunki.podatkowe@gmail.com

5 komentarzy:

  1. Od lat kupuję w hurtowni www.luma.com.pl i jestem zachwycony!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam wiele hurtowni części samochodowych, ale www.luma.com.pl wyróżnia się na tle konkurencji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto nie słyszał o hurtowni części samochodowych Luma, odsyłam pod ten link: Luma!

    OdpowiedzUsuń
  4. W P.H.U. Kujawa http://www.phukujawa.com.pl/ gwarantujemy profesjonalne podejście i naprawę w dobrej cenie. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem powinieneś mieć więcej czytelników. Bo naprawdę wyczerpujesz temat. Ja się zdecydowanie rozejrzę, czy na blogu porównujesz takie https://www.autopart.pl/ akumulatory, bo to muszę akurat kupić mojemu mężowi do auta. W końcu obiecałam, a jak on mi zacznie wymyślać... ;) .

    OdpowiedzUsuń