Porachunki Podatkowe

Porachunki Podatkowe

Podatki wpływają na Twoje życie!

W pewnym momencie stajesz się podatnikiem. Czy tego chcesz czy nie. Możesz kontrolować ten wpływ, aby nie był szkodliwy!



wtorek, 19 lipca 2011

USŁUGI LOMBARDOWE SĄ ZWOLNIONE Z VAT W 2011

Usługi pośrednictwa finansowego, w tym usługi lombardowe są zwolnione z VAT. Opłata manipulacyjna, odsetki ustawowe i opłata za przechowanie, jako składniki usług lombardowych, również korzystają ze zwolnienia od podatku VAT.

W interpretacji indywidualnej z dnia 12 lipca 2011 r. potwierdził to Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu.

1 komentarz:

  1. Osobiście korzystałem kiedyś z lombardów, oddając swoje własności pod zastaw, ale zawsze było mi bardzo szkoda tego dokonywać. Przeczytałem jednak poradnik dotyczący pożyczek, co pozwoliło mi zmienić moją strategię pożyczania pieniędzy na plus.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń