Porachunki Podatkowe

Porachunki Podatkowe

Podatki wpływają na Twoje życie!

W pewnym momencie stajesz się podatnikiem. Czy tego chcesz czy nie. Możesz kontrolować ten wpływ, aby nie był szkodliwy!



niedziela, 5 września 2010

BAL DLA KLIENTÓW A KOSZTY

Podatnik może częściowo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione na organizację balów, gadżety z logo spółki i skierowanych do indywidualnych klientów, w momencie ich poniesienia, jako koszty reklamy.

Bale mają charakter corocznych imprez. W programie balu przewidziane są: wystąpienia kierownictwa poszczególnych hal, którzy prezentują m.in. informacje na temat wyników Wnioskodawcy, podsumowanie współpracy za dany okres, wyróżnienie najlepszych klientów. Po części oficjalnej następuje bankiet oraz zabawa przy muzyce lub występ artysty. Podczas tego typu spotkań Wnioskodawca eksponuje swój znak firmowy m.in. poprzez podświetlenie elewacji, balony, dywany, z logo Spółki. W związku z organizacją spotkań okolicznościowych, spółka ponosi szereg wydatków, m.in. koszty zaproszeń, wynajęcia sali, muzyki, ochrony, dyplomów.

Spółka do podatkowych kosztów uzyskania przychodów może zaliczyć wydatki ponoszone w związku z podejmowaniem działań skierowanych do klientów posiadających "Złote Karty": możliwość skorzystania ze "Złotego Pokoju" i parkingu, organizację poczęstunku, organizację szkoleń oraz wydatki na gadżety związane z logo spółki. Natomiast wydatki związane z organizacją corocznych bali, stanowią koszty reprezentacji i jako takie nie mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów.

Tak uważa Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie (interprteacja indywidualna z dnia 10 lutego 2010 r.).

Jeżeli masz pytania dotyczące niniejszej informacji, napisz do mnie: porachunki.podatkowe@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz