Usługi w zakresie sprzedaży i marketingu na rzecz kontrahenta polegające na informowaniu aptek o możliwości nabycia leków po obniżonej cenie, zbieraniu zamówień na promowane produkty oraz sprzedaży na zlecenie, są opodatkowane stawką 22% VAT.
Dzięki działaniom podejmowanym przez dystrybutorów możliwe jest zwiększenie sprzedaży produktów kontrahenta, co stanowi cel działalności podejmowanej przez niego. Biorąc pod uwagę, iż odpłatne świadczenie usług podlega opodatkowaniu podatkiem VAT, dystrybutorzy zobowiązani są do udokumentowania takich transakcji fakturą VAT i wykazania 22% podatku należnego.
Tak wynika z pisma Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie z dnia 12 lutego 2008 r.
Więcej na ten temat dowiesz się pisząc do mnie: porachunki.podatkowe@gmail.com
Walka z cyberzagrożeniami
2 dni temu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz